Wonen, werken en leven in Abu Dhabi - Reisverslagen van Walter & Annemarie Loonen - WaarBenJij.nu Wonen, werken en leven in Abu Dhabi - Reisverslagen van Walter & Annemarie Loonen - WaarBenJij.nu

Wonen, werken en leven in Abu Dhabi

Sinds 5 juli 2013 woon en werk ik in Abu Dhabi. Vanaf November komt Annemarie dus dan zullen we samen deze blog gaan bijhouden.

Ik vind het makkelijker om hier verhalen en foto's op te zetten, met de mail is het zo'n gedoe met mensen selecteren en de beperkte capaciteit van foto's.

Zet gerust je commentaar op de pagina en wanneer meer mensen op de lijst willen kan je een email naar mij sturen. Helaas weet ik niet alle adressen uit mijn hoofd, excuses daarvoor!

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2014

Eindelijk verslag...

05 November 2013

Een kort verhaaltje

13 Oktober 2013

Annemarie komt een weekend langs!

02 September 2013

Volwaardig leven als Arabier

06 Augustus 2013

Wennen aan de nieuwe leefomgeving
Walter & Annemarie

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19892

Voorgaande reizen:

05 Juli 2013 - 31 December 2015

Wonen, werken en leven in Abu Dhabi

Landen bezocht: